Veelgestelde
vragen
Hieronder een selectie van veel gestelde vragen. Staat uw vraag hier niet tussen? Neem gerust contact.
Hieronder een selectie van veel gestelde vragen. Staat uw vraag hier niet tussen? Neem gerust contact.
Heb ik garantie op de meubels?
Wij bieden garantie op al het hang- en sluitwerk. Op het natuurlijke “werken” van teakhout kunnen wij echter geen garantie verlenen. Het gedrag van het hout is namelijk afhankelijk van de omstandigheden waarin het meubel zich bevindt, zoals onder andere de luchtvochtigheid. Aangezien wij hierop geen invloed kunnen uitoefenen, is het niet mogelijk om garantie te geven op het werken van het hout.
Meer informatie over het werken van teakhout vindt u hier.
Welke betaalmogelijkheden heb ik bij jullie?
In onze showroom kunt u zowel met pinpas als contant betalen. Bij bezorging is betaling per pin in de meeste gevallen mogelijk. Indien dit in een specifiek geval niet kan worden aangeboden, informeren wij u daar uiteraard vooraf over. U kunt er dan voor kiezen het bedrag per bankoverschrijving te voldoen. Het is niet mogelijk om via een Tikkie te betalen. Daarnaast accepteren wij geen betalingen met creditcards.
Bij een aankoop via onze website kunt u betalen via de volgende methoden:
Apple Pay
iDEAL
Creditcard
Klarna
Bancontact
KBC/CBC Betaalknop
Belfius Pay Button
Wanneer gelden de voorwaarden bij koop op afstand?
Wanneer u via internet een bestelling bij ons plaatst, zonder dat u het meubelstuk daadwerkelijk in de winkel heeft gezien, is er sprake van een aankoop op afstand. In dat geval zijn de bijzondere voorwaarden voor koop op afstand van toepassing.
Indien u het meubelstuk vooraf in onze winkel heeft bezichtigd en u dit vervolgens op een later moment bestelt, is er géén sprake van een koop op afstand. De bijzondere voorwaarden zijn dan niet van toepassing.
Wat zijn de bezorgkosten?
Bestellingen met een waarde vanaf €250,00 worden door ons bezorgd. Voor bestellingen met een waarde tot €500,00 bedragen de bezorgkosten €29,95. Bestellingen met een waarde van €500,00 of hoger worden kosteloos bezorgd. Wij bezorgen door heel Nederland, met uitzondering van de Waddeneilanden.
Voor leveringen in België (Vlaanderen) geldt dat wij bezorgen bij een bestelling vanaf €500,00. De bezorgkosten bedragen in dat geval €65,00.
Hoe lang duurt het voordat ik mijn meubel in huis heb?
Na ontvangst van uw bestelling kunnen wij in de meeste gevallen de levering van uw meubels binnen 12 werkdagen inplannen. Indien u de meubels sneller wenst te ontvangen, kunt u ervoor kiezen deze zelf af te halen of een eigen bezorgdienst in te schakelen, bijvoorbeeld via brenger.nl.
Moet ik een aanbetaling doen?
Wanneer u besluit een aankoop te doen in onze showroom, wordt een koopovereenkomst opgesteld die u voor akkoord ondertekent. Bij het sluiten van de overeenkomst vragen wij een aanbetaling van 20% van het totale aankoopbedrag te voldoen.
Bij een aankoop via onze website dient het volledige bedrag te worden voldaan bij het afronden van de bestelling.
Mag ik mijn bestelling annuleren?
Indien u uw aankoop wilt annuleren, brengen wij 25% van de aankoopsom in rekening als annuleringskosten. Deze regeling is niet van toepassing op aankopen die via internet tot stand zijn gekomen, aangezien hiervoor de wettelijke regels omtrent koop op afstand gelden.
Kan ik mijn meubels bij jullie inruilen?
Het is niet mogelijk om meubels bij ons in te ruilen.
Kan ik ook op een andere dag bij jullie langs komen?
U bent van harte welkom tijdens de openingstijden die vermeld staan op onze website. Indien u specifieke meubelen op een andere dag wenst te bezichtigen, kan dit op afspraak in ons magazijn te Doetinchem.
Staat alles bij jullie op voorraad?
Wij streven ernaar om al onze artikelen op voorraad te houden. Indien een artikel onverhoopt is uitverkocht, kunnen wij in de meeste gevallen een indicatieve levertijd aan u doorgeven.
Zijn alle prijzen inclusief BTW?
Alle op onze website vermelde prijzen zijn inclusief BTW.
Mag ik ruilen?
Mocht u na een aankoop in onze showroom toch niet tevreden zijn, bieden wij de mogelijkheid om een gekocht meubel binnen 8 dagen om te ruilen. Het meubel dient ongebruikt te zijn, mag niet behandeld zijn met olie en moet in dezelfde staat worden geretourneerd.
Indien u kiest voor een goedkoper artikel, ontvangt u een tegoedbon ter waarde van het verschil. Wij geven geen geld terug. De tegoedbon is drie maanden geldig vanaf de uitgiftedatum.
Kunnen de meubelen bezorgd worden?
Bestellingen met een waarde van meer dan €250,00 komen in aanmerking voor bezorging. Wij bezorgen de meubelen tot aan de eerste drempel van uw woning. Indien u verzoekt om de meubelen verder naar binnen te brengen, kunnen wij niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele schade die daarbij ontstaat. Wij bezorgen alleen op de begane grond, tenzij er een lift aanwezig is waar de meubelen inpassen.
Wij adviseren u de geleverde meubelen te controleren vóór betaling.
Wat als ik een klacht heb?
Wij doen er alles aan om u tevreden te houden. Heeft u een probleem of vraag? Stuur ons gerust een e-mail en voeg, indien mogelijk, foto’s en een kopie van uw aankoopbewijs toe. Zo kunnen wij u sneller en beter helpen.