Hieronder een selectie van veel gestelde vragen:

Hoe kan ik meubels bij jullie bestellen? 

Uitgebreide informatie over het kopen van meubels bij Indoteak vindt je hier.

 

Heb ik garantie op de meubels? 

Wij geven garantie op al het hang en sluitwerk. Wij kunnen geen garantie geven op het werken van teakhout. Of een meubel werkt is afhankelijk van de situatie waarin het meubel staat, o.a. de luchtvochtigheid. Omdat wij daarop geen invloed hebben, kunnen wij geen garantie geven op het werken van het hout. 

Meer informatie over het werken van teakhout lees je hier   

 

Welke betaalmogelijkheden heb ik bij jullie? 

Je  kunt in onze zaak pinnen of contant betalen. Bij bezorgen kun je in de meeste gevallen pinnen. Een enkele keer is dat niet mogelijk, hierover krijg je uiteraard van te voren bericht. Je kunt er dan voor kiezen om het bedrag per bank aan ons over te maken. 

Het is niet mogelijk een tikkie te sturen voor een betaling. 

Wij kunnen geen creditcards accepteren. 

 

Wanneer gelden de voorwaarden bij koop op afstand? 

Als je na je bezoek op internet een bestelling bij ons plaatst, zonder dat je het meubel in het “echt” hebt gezien dan is dat op afstand kopen. Dan gelden de speciale voorwaarden bij koop op afstand. 

Ben je bij ons in de zaak geweest en je bestelt nadien het meubel dat je hebt gezien in de zaak dan is dat geen koop op afstand. De speciale voorwaarden gelden dan niet. 

 

Wat zijn de bezorgkosten? 

De bezorgkosten zijn afhankelijk van het adres waar bezorgd moet worden. Ook wat je bestelt is van invloed op de bezorgkosten. De bezorgkosten zijn nooit hoger dan € 100,00. 

Voordat je een bestelling bij ons doet, krijg je altijd een opgave van de bezorgkosten. 

 

Hoe lang duurt het voordat ik mijn meubel in huis heb? 

Als het meubel op voorraad staat, dan kunnen wij in de meeste gevallen binnen twee tot vier weken komen bezorgen. Wil je het meubel sneller geleverd hebben, dan kun je het zelf komen halen of zelf een andere bezorgdienst inschakelen. Bijvoorbeeld: brenger.nl.  

 

Moet ik een aanbetaling doen?

Op het moment dat je besluit een aankoop te doen maken wij een koopovereenkomst op die je ondertekent voor akkoord. Wij vragen dan een aanbetaling te doen van 20% van het aankoopbedrag.

 

Mag ik mijn bestelling annuleren?

Als je jouw aankoop ongedaan wilt maken, brengen wij 25% van de aankoopsom in rekening als annuleringskosten. Dit geldt niet bij aankopen die je doet via internet.

 

Kan ik mijn meubels bij jullie inruilen?

Nee, dat doen wij niet.

 

Kan ik ook op een andere dag bij jullie langs komen?

Je bent bij ons van harte welkom tijdens de aanwezigheidstijden die staan vermeld op onze website. Als je op een andere dag onze meubelen wilt komen bekijken dan is dat mogelijk in Doetinchem op afspraak.

 

Staat alles bij jullie op voorraad?

Wij proberen altijd alles op voorraad te houden. Soms is dat niet altijd mogelijk, wanneer een artikel is uitverkocht dan kunnen wij meestal wel een levertijd aangeven.

 

Zijn alle prijzen inclusief BTW?

Alle genoemde prijzen op internet zijn inclusief BTW.

 

Mag ik ruilen?

Een mens kan zich vergissen, daarom kun je een gekochte meubel binnen 8 dagen komen omruilen. Het mag niet behandeld zijn met olie. Als je een goedkoper artikel uitzoekt dan krijg je een tegoedbon voor het verschil. Wij geven geen geld terug. De tegoedbon is drie maanden geldig.

 

Kunnen de meubelen bezorgd worden?

Orderbedragen boven de 450,00 euro kunnen tegen vergoeding bezorgd worden. Wij bezorgen tot aan de eerste drempel. Op het moment dat je vraagt of wij de meubelen naar binnen kunnen brengen dan zijn wij niet aansprakelijk voor eventuele schade. Je dient de meubels te controleren voordat je betaalt. Wij komen na bezorging geen meubels ophalen in het uitzonderlijke geval dat er iets niet in orde is. Dan dien je zelf met het meubel bij ons terug te komen.

 

Wat als ik een klacht heb?

Mail of bel ons! Het is er ons alles aan gelegen jou tevreden te houden.

 

 

 

 

 

Sale

Outlet / aanbieding / Korting